مقالات

11 مدل از جدیدترین شال های پاییزه 1401

شال پاییزه1401 - ضیالیبل-ziyalabel

سلامی دوباره به همه بانوان عزیز ضیالیبلی🤞.

امروز قراره من بهتون چندین مورد از شال پاییزه 1401 رو معرفی کنم تا بتونید انتخاب خوبی برای پاییز داشته باشید.شما میتونید انواع مدل شال پاییزه 1401 رو هم در ضیالیبل مشاهده کنید.به سرعت میریم سراغ معرفی کامل مدل های شال پاییزه جدید.

راستی درحال حاظر که نزدیک به فصل زمستان هستیم شما عزیزان می تونید برای انتخاب شال زمستانه ۱۴۰۱ به ضیالیبل اعتماد کنید.🙏💗

همچنین اگر در خرید شال زمستانه زنانه مشکل دارید ، من قلق های خرید شال زمستانی زنانه رو به شما در یک مقاله توضیح دادم.حتما قبل خرید شال بهش سر بزنید.

شال بربری تمام فصل:

خب اولین مورد از انواع شال پاییزه 1401 شال بربری تماک فصل رنگ آبی هستش.این شال همونطور که از اسمش پیداست برای تمامی فصول قابل استفاده می باشد.پس شما میتونید به عنوان شال پاییزه هم بهش فکر کنید.این شال فوق العاده لطیف و سبک هست و به راحتی برای چندین ساعت می تونید ازش استفاده کنید و خسته نشید.یک مدل شال پاییزه جدید و درجه یک💯.جنس شال بربری از نخ کتان درجه یک ترک هست که کاملا توسط تیم حرفه ای ضیالیبل ضمانت می شود.این شال پاییزه بربری در سایز 2 متر در 70 سانتی متر دوخته شده است که سایز استاندارد برای شال ها می باشد.میتونید برای خرید شال پاییزه 1401 بهش فک کنید.این مدل در سایت ضیالیبل موجود است.

شال پاییزه 1401 بربری آبی - ضیالیبل-ziyalabel

شال پاییزه چهارخونه بری بری ترک 1401:

یکی دیگه از شال های پاییزه 1401 همین شال بری بری چهارخونه ترک هست.این مدل هم درواقع تمام فصل هست و شما عزیزان می تونید در فصل پاییزه هم ازاین مدل بهره کامل ببرید و حتی در زمستان هم استفاده کنید.شال چهارخونه بری بری یک مدل لطیف و سبک و درجه یک هست که توسط بهترین خیاطان برای شما دوخته شده است.تیم ضیالیبل این مدل روهم ضمانت کامل می کند.سایز این مدل شال پاییزه جدید 2 متر در 70 سانتی متر می باشد.جنس شال از نخ ترک گرم دار درجه یک هست که به همین دلیل میتونید در فصل های سرد سال ازش بهره ببرید و سرتون رو گرم نگه دارید.این مدل هم در فروشگاه اینترنتی ضیالیبل موجود می باشد.هم نقدی و هم قسطی.

شال چهارخونه بری بری ترک-ضیالیبل-ziyalabe

شال بافت پاییزه 1401 بربری :

خب میرسیم به شال بافت پاییزه بربری خاکستری که از انواع شال های پاییزه بربری می باشد اما برای فصل های سرد سال.سایز این مدل شال پاییزه 2 متر در 70 سانتی متر هست مانند مدل های قبل.جنس این شال بافت از کتان نخ درجه یک ترک هست.این مدل بافت می باشد و میتونید برای زمستان هم استفاده کنید.اما درعین استقامت ، پارچه پاییزه بسیار سبکی هست و میتونید برای ساعت ها روی سرتون داشته باشید.برای خرید شال پاییزه می تونید این مورد هم در نظ بگیرید و در سایت ضیالیبل این مورد انتخاب کنید.راستی ازاین شال میتونید به عنوان شال گردن هم استفاده کنید.🔥

شال پاییزه 1401 بافت بری بری خاکستری - ضیالیبل-ziyalabel

شال بافت پاییزه جدید 1401 :

یک مدل درجه یک و شیک و زیبا از جدیدترین شال های پاییزه همین مدل شال بافت رزمری می باشد.خب پس فهمیدیم که این مدل باف هست و برای پاییز و زمستان کاملا مناسب هست.سایز این شال پاییزه جدید 2 متر در 70 سانتی متر می باشد که یک سایز استاندارد می باشد.این مدل بسیار لطیف و سبک و درجه یک هست و جنس مدل شال پاییزه جدیدمون از موهر وارداتی می باشد.شما به راحتی برای ساعت ها می تونید بدون خسته شدن ازاین مدل استفاده کامل کنید. مانند مدل قبل ازاین شال هم میتونید به عنوان شال گردن استفاده کنید.برند ضیا این مدل رو موجود کرده تا شما بتونید به راحتی خرید شال پاییزه داشته باشید.هم نقدی و هم اقساطی

شال بافت رزمری-ضیالیبل-ziyalabel

شال پلیسه پاییزه شاینی:

خب از مدل های شال پاییزه 1401 می رسیم به شال پلیسه شاینی رنگ سورمه ای.ابتدا بگم که سایز این شال هم 2 متر در 70 سانتی متر می باشد.روی شال لاین های شاینی وجود داره که استقامت خیلی بالایی داره و به همین راحتی شاین ها نمی ریزه.این مدل بسیار لطیف و همینطور خیلی گرم و با دوام است.کاملا ضمانت می کنیم این کارو.شما ازاین مدل میتونید به عنوان شال مجلسی هم استفاده کنید.این مدلم هم در ضیالیبل موجود هست.برای خرید شال پاییزه جدید این مورد هم میتونید در تظز داشته باشید.

شال پاییزه 1401 پلیسه شاینی سورمه ای - ضیالیبل-ziyalabel

شال پلیسه پاییزه شاینی رنگ مشکی :

خب میرسیم به شال پلیسه شاینی مشکی که یکی دیگه از انواع شال پاییزی 1401 می باشد.پارچه پلیسه همونطور که میدونید یک پارچه مناسب شال پاییزه هست که خیلی هم دربازار موجود هست.ما این مدل روهم در دورنگ مشکی و سورمه ای که پرفروش ترین رنگ ها هستن برای شما موجود کردیم.رنگ سورمه ای رو در مدل قبل توضیح دادم.این شال پلیسه پاییزه جدید هم مانند بقیه شال ها در سایز 2متر در 70 سانتی متر دوخته شده است.یکی از جدیدترین شال های پاییزه جدید همین پلیسه ها هستن.خب جنسشونم معلومه از پلیسه هست.میتونید در فصل های سرد سال ازش استفاده کنید.ازاین مدل هم می تونید به عنوان شال پاییزه مجلسی در سال 1401 استفاده کنید.برای خرید شال پاییزه پلیسه می تونید از ضیالیبل استفاده کنید.

شال پلیسه شاینی رنگ مشکی - ضیالیبل-ziyalabel

شال پاییزه بافت پیچازی:

شال پاییزه بافت پیچازی از بهترین های شال های پاییزه و زمستانه به حساب می آید.این مدل بنا به درخواست زیاد شما عزیزان تولیده شده است و در بهترین کیفیت به دست شما خواهد رسید.این شال از بهترین پارچه پاییزه موهر ترک دوخته شده می باشد.از خصوصیات پارچه موهر می شه خاصیت رنگ پذیری بالای اون اشاره کرد.ندل شال پاییزه جدید پیچازی دوام بسیار بالایی در برابر چروک شدن داره که از ویژگی های مهم پارچه موهر هم به حساب می آید.یکی دیگه از خصوصیات این شال پاییزه دوام بالا در برابر شست شو هم می باشدکه به راحتی برای چندین فصل می تونید ازش بهره ببرید.سایز این مدل استاندارد می باشد و در سایز 2 متر در 70 سانتی متر دوخته شده است.این مدل در سایت ضیالیبل موجود می باشد ولی در تعداد محدو تولیده شده است.پس همین الان روی لینک بالا بزنید تا وارد صفحه شال پاییزه بافت پیچازی بشوید.

شال پاییزه بافت پیچازی - ضیالیبل-ziyalael

شال پاییزه 1401 لینن نارنجی:

یک مدل بسیار جذاب و جدید شال پاییزه 1401 شال لینن می باشد.از جدیدترین شال های پاییزه در ضیالیبل به حساب میاد که دوخت بسیار تمیزی هم داره.جنس این شال از لینن خارجی درجه یک می باشد.سازش هم که همانند مدل های قبل 2 متر در 70 سانتی متر می باشد. یک مطلب بسیار مهم اینکه رنگ نارنجی در فصل پاییز به شدت استفاده می شه و رنگ فصل پاییز به حساب میاد.پس در ست کردن هم مشکلتون حل شد.پیشنهاد می کنم این مدل رو در کنار بقیه شال های پاییزتون حتما داشته باشید.این مدل در ضیالیبل موجود هست.هم نقدی و هم اقساطی.راستی شکت ست شده با شال لینن شکت استرانگ به رنگ کالباسی می باشد و در ضیالیبل موجود هست.

خرید شال لینن نارنجی - ضیالیبل-ziyalabel

شال پاییزه جدید بافت چاکلت:

شال بافت پاییزه چاکلت یک شال بسیار شیک و جذاب هست که در ضیالیبل با بهترین کیفیت برای شما عزیزان تولیده شده است.برای دوخت این شال از بهترین خیاط ها بهره بردیم تا یک محصول درجه یک برای شما تولیده کنیم.دوخت این مدل شال پاییزه جدیددر سال ۱۴۰۱ بسیار تمیز و شیک می باشد.جنس این شال پاییزه جدید از موهر ترک درجه یک می باشد.پس این شال در برابر چروک شدن بسیار مقاوم می باشد چراکه مقاومت در برابر چروک شدن همراه با خاصیت رنگ پذیری از خصوصیات مهم شال پاییزه به حساب می اید.سایز این مدل شال پاییزه 2 متر در 70 سانتی متر می باشد که یک سایز نرمال برای شال هست.این جذاب در ضیالیبل موجود شد و با کلیک روی لینک بالا می تونید این شال پاییزه بافت چاکلت رو خریداری کنید.

شال پاییزه ۱۴۰۱ بافت چاکلت - ضیالیبل

شال پاییزه جدید رنگین کمان در ضیالیبل:

به به عجب شالی اوردم براتون.هم زیبا و جذاب و هم دوخت بسیار عالی.شال رنگین کمان یک مدل جدید از شال پاییزه 1401 می باشد.جنس این شال از نخ ترک درجه یک و با ضمانت می باشد.اصلا و به هیچ وجه سر نمی باشد و بسیار لطیف و گرم و سبک است.قابل استفاده برای فصول سرد سال.سایز هم 2متر در 70 سانتی متر می باشد.خودتون باید امتحان کنید روی سرتون تا منوجه بشید این مدل چقدر جذاب هست.در ضمن شکت ست شده با شال رنگین کمان شکت استرانگ اجری می باشد که حفت این محصولات در ضیالیبل موجود هست.

خرید شال رنگی-ضیا لیبل

شال راه راه آبی سفید تمام فصل:

آخرین مدل از جدیدترین شال پاییزه 1401 شال راه راه آبی سفید تمام فصل می باشد.جنس این شال راه راه از نخ ژاپنی درجه یک و با ضمانت می باشد.یک مدل شال پاییزه جدید برای پاییز.این شال 2 متر در 70 سانتی مترمی باشد.این مدل جدید اصلا سر نیست و در مقابل چروک شدن بسیار مقاومت بالایی دارد و در عین حال خیلی هم سبکه.برای خرید شال پاییزه حتما این مورد روهم مد نظر داشته باشید که پشیمون نمیشید.ای مدل جذاب در ضیالیبل موجود می باشد.

شال راه راه آبی سفید-ziyalabel

خصوصیات و ویژگی های شال های موهر :

ازاونجایی که چند مورد از شال های پاییزه معرفی شده از پارچه پاییزه موهر بودن ، درادامه به خصوصیات موهر می پردازیم.

چیزی که در بیشتر شال های پاییزه یکسان هست همین نرمی و لطافت و سبکی هست که باعث میشه شما از شال بیشتر و بیشتر استفاده کنید و زود عوضش نکنید.

مورد بعدی هم باز در انواع شال های پاییزه یکسان هست  ، گرمی شال است ، که پارچه موهر مناسب برای فصل های سرد سال می باشد.

خاصیت بالای رنگ پذیری این پارچه باعث می شه که تنوع بسیار بالایی داشته باشه و برای ست کردن انواع شال های برای پاییز مشکلی نداشته باشید.قطعا موهر یکی از پارچه های مناسب شال پاییز به حساب میاد.

مورد بسیار مهم در این نوع پارچه اینکه خیلی مقاومه و عمر خیلی طولانیی هم برای شما داره.اینطور نیست که با دویار سر کردن از بین بره. که البته به جنسی که میخرید هم بستگی داره.همیشه سعی کنید شال پاییزه برند خریداری کنید.

قابلیت کسشانی زیاد این شال موهر مورد بعدی از خصوصیات این شال پاییزه هست.همینطور درخشندگیی که این پارچه داره خیلی توچشمه.پس مواظب باشین چشمتون نکنن♥.

پارچه موهر مقاومت زیادی دربرابر چروک شدن داره که البته بیشتر پارچه های پاییزه همین ویژگی رو دارن.این مدل شال جذب رطوبت بالایی داره که عالیه.مورد مهم تر اینکه ثبات رنگ دراین پارچه چشمگیره واقعا.

پس متوجه شدیم که پارچ موهر یک پارچه مناسب پاییزه می باشد.

چند مورد از بهترین پارچه های پاییزه:

پارچه نخ ترک گرم دار ترک:یکی از پارچه هایی به شدت استفاده میشه همین جنس می باشد.این مدل درعین لطافت و سبکی بسیار گرمای بالایی داره و مناسب فصل های سرد سال می باشد.شال های پاییزه ای که در سال 2022 بااین جنس دوخته می شود به هیچ وجه سر نیست.

شال پاییزه پشمی:این یکی هم جزو پرفرش ترین هاست.ببینید شال پشمی هم هموطور که از اسمش پیداست برای پاییز بهترین گزینس.هم راحته ، هم گرمه و هم لطیفه.خیلی از تولید کنندگان برای دوخت شال ها برای پاییز به سراغ این پارچه ها میرن.رنگ و طرح بندی های بسیار زیادی دارن این مدل ها و بانوان عزیز ازاین شال بسیار استفاده می کنن.البته همه این مدل هایی که معرفی میکنم رنگ ها و مدلهای زیادی دارن که هرکدوم رو شما بنا به سلیقه خودتون می تونید بخرید.این مورد هم درگزینه های خریدتون بزارید.

بهترین پارچه هایی که برای دوخت شال پاییزه استفاده می شه رو یکی یکی به شما می گم.البته اگر قصد دارین که درباره انواع پارچه های تابستانه شال هم اطلاعات کسب کنید کلیک کنید.

شال نخی پاییزه:این مدل شال ها به دلیل اینکه بسیار سبک هستن دربین بانوان عزیز خیلی استقبال میشه همیشه.همین سبکی باعث میشه تا ساعت های زیادی روی سرتون داشته باشینش ولی احساس خستگی نکنید.مورد بعدی اینکه شال های نخی از پارچه های پنبه ای هستن و سرما رو از خودشون عبور نمیدن و از اون طرف باعث میشه که گرما هم خارج نشه و احساس سرما نکنین.جنس نخی شال پاییزه باعث میشه که کمتر از روی سرتون سر بخوره و همینطور راحت هم اتو میشه.

شال ابریشمی:یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب شال به حساب میاد.خیلی راحت شما میتونید با خرید این شال هم در فصل های سرد استفاده کنید و هم در فصل های گرم ازش استفاده کنید.سبکی و نرمی و لطافت هم که دیگه از خصوصیات جدانشدنی این مدل هست.البته یک مشکل اساس داره که اونم قیمتشه و یه مقدار بالاست.اما شما نگران نباشید چراکه قیمتش هرچی باشه مهم نیست ، ما در ضیالیبل امکان فروش اقساطی هم داریم و شما با هرقیمتی میتونید به خرید شال به صورت اقساطی بپردازین.بهترین فرصته.

شال پاییزه موهر:برای خرید شال پاییزه شما چندین انتخاب دارین که به شما معرفی شد و با توجه به نیازتون می تونید خریداری کنید.اما همونطور که شما عزیزان میدونید شال موهر یکی از بهترین مدل های شال پاییزه به حساب می یاد.بسیار لطیف ، جنس گرم و درجه یک و عالی ، شما میتونید شال موهر رو با لباس های موهر دیگتون هم ست کنید به دلیل تنوع در این نوع پارچه.این مدل شالهاروهم میتونید به صورت اقساطی از فروشگاه اینترنتی ziyalabel خریداری کنید. دیگه چی ازاین بهتر ها؟

ست کردن در فصل پاییز:

در فصل پاییز خب همه چیز در طبیعت تقریبا به رنگ زرد تبدیل میشه.پس طبیعتا اگه شما رنگ سبز استفاده کنین خب کاملا متفاوت میشه با پاییز.دقت کنید که استایل خوب شما شخصیت شماروهم بالامیبره.پس بیاین از همین طبیعت پاییز الهام بگیریم و اسایل خودمونو داشته باشیم.

معمولا در فصل پاییز از رنگ های گرم و تند استفاده میشه.چرا که باید حال و هوای پاییز یکی باشه.پیشنهاد میشه که از طیف رنگ های گرم مثل : قهوه ای ، قرمز یا نارنجی و…. استفاده کنید تا با طبعیت هماهنگ بشید.دقت کنید این فقط مخصوص شال پاییزه نیست ها.باید برای ست کردن به تمامی لباس هاتون دقت کنید و شال روهم بسته به اون ها ست کند.

انتخاب رنگ مناسب فصل:

مهم ترین بخش ست کردن شال پاییزه همینه که رنگ رو درست انتخاب کنید.مثلا دراین فصل استفاده از رنگ زرد خیلی کمکتون میکنه. میتونید همراه زرد از طوسی ویا مشکی هم بهره بگیرید ویک استایل متفاوت برای خودتون بسازین.در پاییز استفاده از رنگ های طلایی ، خاکی و به خصوص زرشکی ، کرمی و زرد تیره بسیار به شما در انتخاب استایلتون کمک میکنه.

البته با همه این توضیحات شما عزیزان میتونید برای خرید شال تمامی فصول هم به ضیالیبل مراجعه کنید.🌹

سخن آخر:

این مدل ها جدیدترین شال های پاییزه ای بود که در سال 1401 وجود داشت.همه ی این مدل ها در سایت ضیالیبل موجود هست.تمامی این شال های پاییزه رو میتونید به ضورت خرید اقساطی هم داشته باشید و این یک فرصت طلایی هست برای شما.همینطور می تونید خرید شومیز پاییزه و همینطور خرید مانتو پاییزه رو هم از سایت ما داشته باشید.

ممنون بابت وقتتون.www.ziyalabel.com

این مقاله در تاریخ 1 بهمن سال 1401 و معادل 21 ژانویه سال 2023 بروزرسانی شده می باشد.

مطالب پیشنهادی:

خرید شال زمستانه زنانه

انواع جدیدترین های شال زمستانه 2022 – ۱۴۰۱

6 مورد از جدیدترین شومیز های ساتن ابریشم

راهنمای خرید شال

انواع جدیدترین مدل های مانتو پاییزه

5 مدل از کت های پاییزه جدید و شیک که باید داشته باشید

انواع یقه اسکی زنانه

یقه اسکی زنانه چی بخرم؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهی در مورد “11 مدل از جدیدترین شال های پاییزه 1401

  1. زینب گفت:

    من پیگیر کارهاتون هستم و این چند مورد هم خیلی دوسداشتم

    1. admin گفت:

      کارهای جدیدمون تو راهه

  2. هستی گفت:

    بسیار مطلب مفیدی بود

    1. admin گفت:

      خیلی ممنونم از نظر زیباتون.کارهای جدید شال پاییزه ۱۴۰۱ هم گذاشته شده حتما رو لینک بزنید تا کارهای جدیدمون رو مشاهده کنید.

    2. admin گفت:

      ممنون هستی جان

  3. جواد گفت:

    یکی از بهترین مقالاتی بود که درباره شال ها خونده بود ممنون.

  4. مریم شریف گفت:

    شال های خیلی زیبایی دارین یکی ازاین مدل هارو من خریدم واقعا شیکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *